Ads 468x60px

Pages

Sunday, October 30, 2011

~wanita ber'kerjaya' ke?~

assalammualaikum semua..
hye2,sudah jadi wanita bekerjaya ke aku sekarang?semakin busy dan jarang nampak ber on9 sekarang (di muka buku)..bak kata teman2 aku yang selalu nampak aku ber on9 sebelum ini..hehehe..

ye,aku sudah jadi wanita bekerjaya pada masa ini..betul ke??jawapannya BETUL..TAPI, buat sementara sahaja..kerja sementara untuk mencari rezeki yang halal untuk penyambung kehidupan..cewah..hahaha..

actually aku sekarang sedang bekerja sebagai pembantu kedai (bagi bunyi sedap sikit.hehehe)..
kerja yang aku dapat hasil bantuan sahabat baik aku dari kecil..siti aishah.. dan hasil suggestion ibunda aku yang menyuruh aku meminta kerja disitu.. buat sementara katanya.. anak yang baik kan mendengar kata ibunya..hahahaha..(ke'poyo'an terserlah disitu..)..

pada awalnya aku menolak kerja ini disebabkan aku kurang berminat untuk berhadapan dengan orang2 yang aku memang telah sedia kenal.. tapi setelah diberi peluang untuk menguruskan cawangan yang lain, aku mengambil keputusan untuk berkata 'ya'.. sebab??aku tak betah untuk duduk lama dirumah dengan poket kosong..tak masyuk lar..kikikiki..

sekarang, aku telah pun bekerja di kedai itu selama satu minggu yang lalu.. mereka semua baik, dari bos aku sampai la pekerja2 disitu.. sampai bila aku akan terus bekerja?eerrrmm, seperti tiada jawapan buat masa ini kerana aku bukan peramal masa depan..hehehe..apa2 pun aku hanya mendoakan yang terbaik sahaja..semoga semuanya berada didalam kawalan..amin..=D


0 comments:

Post a Comment