Ads 468x60px

Pages

Wednesday, July 4, 2012

..zero..


assalammualaikum dan selamat pagi kepada semua yang sedang membaca..
untuk yang kesekian kalinya ruangan penulisan aku sunyi tanpa sebararang story baru..maaf kata yang cukup mudah dan busy adalah alasan biasa. lama aku tak menulis dan mencoretkan kata diatas tempat yang selalu aku lakar cerita pada mula kewujudan blog ni..eh,ayat macam nak berpuitis pula kan..hahaha..
ok2,terus terang, aku sekarang sudah bergelar pelajar semula.menyambung pengajian yang lebih tinggi dari sebelum ini.bukan untuk menunjuk,tapi untuk memberitahu bahawa masa aku lebih tertumpu dengan kerja yang tak pernah habis sehinggalah final yang telah pun menjelang dua minggu yang lalu..
kalau ikutkan jadual,pagi ni aku perlu menelaah subject untuk next paper aku yang lagi 4hari bakal menjelang tiba,tapi lain pula aku buat bila sudah menghadap laptop kesayangan ni..
atau alasan lebih tepat,jiwa kacau..tak tahu mana nak pergi,blog ni menjadi sasaran untuk aku menulis apa yang aku suka,dengan harapan yang sangat tinggi, aku dapat lupakan apa yang sedang serabut diminda aku pada tika ini..
apa yang bermain diminda tidak minat untuk aku paparkan disini sebab itu hanya akan merosakkan mood aku diawal pagi.jadi aku hanya mengambil keputusan untuk sekadar menulis tanpa isi yang tepat.
hurm,menulis sesuatu tanpa tujuan yang tepat dan pasti hanya membuang masa,so aku stop penulisan pagi ini sampai disini sahaja.
semoga kita masih diberi kesempatan untuk terus beramal selagi diberi kesempatan.insya'Allah..


0 comments:

Post a Comment