Ads 468x60px

Pages

Saturday, February 26, 2011

hangout with sweet roomate and adopted roomate...=)

hangout atau kata mudahnye melepak dan berjalan2.hehehe..berjalan lagi....memang kaki jalan betol kan..huhu..nak buat camne,dah tu salah satu hobi aku..mestilah aku kene buat selalu..wiwiwiwi....tapi kali nie aku spent time bersama sweet friend dan roomate aku...rasanye cam tak pernah update tentang roomate aku kan?so,entry kali ni khas untuk roomate aku..ditambah ngan 'roomate angkat' kiteorang...tu aku yang bagi nama la..sebab???mereka pelawat setia bilik aku...hehehe...

jalan2 kali ni kiteorang tak pegi jauh2 pun,tapi memang enjoy..sebab??semua sporting habis..kami otak gila2..kat mana2 pun boleh layan kepala kami..hehehe...

tapikan...kesian kat kak erin...dia nie roomate aku sejak semester 3..kiteorang ada perangai sama..apa??tak suke jaga hal orang..suke berjalan..dan suke shopping..tapi,shopping dia lagi mewah dari aku la..dia beli macam2 dan pelbagai,sampai kiteorang yang tengok nie telan air liur je...huhu...jap2.melalut pula..hehehe..sebenarnya nak cakap,time kiteorang keluar nie,kak erin tak sedap badan,atau kata mudah,dia tak sihat.tapi sebab kami dah tempah kereta,so dia pun terpaksa gagah kan diri dia untuk keluar bersama2 kami..'dera kawan2 la kamo ni' (bak kata mak guard)..hehehe..
kiteorang keluar pukul 0600petang..lambat gile kan..bukan kiteorang nak keluar lambat..abang kereta sewa tu lah.kiteorang nak sewa pukul 0500petang,tapi sebab ada student yang sewa balik lambat,so kiteorang punye masa pun terpaksa la dianjak..bengang juga lah sebab kiteorang terpaksa tunggu sampai 1jam kan..uish..sangat penat yerk,kerana penantian itu satu penyeksaan...hehehe..

penat kan muke mereka semua...muke kesian je..

nie fira ngan alin...fira tu roomate angkat kami..

kak erin ngan ziera..ziera pun roomate angkat kami gak...

hahaha...jangan kutuk walaupun nmpak cam terencat kit..=P

ok,lepas jalan2 kat bandar dan beli segala apa yang kami semua mahu,kami pun pergi 'isi perut' pula..kali ni kesian kat alin pula..dia ni pun roomate aku juga..masuk semester nie kiteorang dah jadi roomate setahun..hidup dia nie best..selalu kalau kiteorang nak tengok barang2 branded or dapat makanan dari luar negara,dia lah orang yang bawa..sebab??ayah dia selalu pergi out station luar negara..dia pun selalu dapat pergi jalan2 kat sana..aish,melalut lagi..hehehe..ok2,kesian kat dia sebab dia nie belom makan dari pagi.lepas tu ikut kiteorang jalan2..malam baru dapat makan..tak ke kesian..kesian kan...hehehe...

ok,seperti selalu..kerje kiteorang memang snap picture je la kan..lagi2,sebab alin ngan kak erin bawa camera...uish,,lagi ligat kami bergambar...gambar kenangan kami bersama...=)

kak erin..sian dia..sakit2 pun terpaksa layan kerenah kami..

fira ngan kak erin..fira ni memang rapat ngan kak erin..sebab tu jadi roomate angkat kami..=)

alalala..muke nak sayu je semua..penat la katekan..huhu

haha..seperti biasa..yang pelik,aku saja..=P

alin ngan fira...penat alin tunggu makanan sampai kan...

menu aku...tahu bakar..best!!!

ziera..roomate angkat kami sebab dia rapat ngan aku..=)


0 comments:

Post a Comment