Ads 468x60px

Pages

Thursday, September 15, 2011

setelah 2tahun 6bulan....

assalamualaikum kengkawan....=D...
actually aku tak ada cerita,tapi aku rasa nak menulis..sebab??aku tengah boring,tak tahu apa yang paling best untuk aku buat pada masa,waktu and ketika ini (sambil mata terkebil2 dan mulut kembong..ooo..hahahaha)...
tetiba,aku teringat tentang semalam..semalam??kenapa??semalam aku menangis..waaaaa..hahaha..nangis pun nak bagi tahu orang ke???eh,kali ni perlu ok!!sebabnya aku telah pun sah meletakkan jawatan as exco dalam diploma in business society (DBS) ditempat study aku..motif cerita??bukan nak berlagak.tapi aku nak bagi tahu yang aku sangat sedih..and pasti sangat yang aku akan merindui mereka semua..kalau sebelum ni aku cuma tengok 'senior2' aku menangis tanpa mengetahui apa perasaan mereka,sekarang aku dah tahu perasaan itu..huhuhu..ye,aku memang sayang sangat kat dbs and aku sangatlah sedih sebab berpisah..berpisah dengan dunia busy and penuh tanggungjawab yang telah aku pegang selama 2tahun 6bulan ni..rasanya lama gak tempoh tu..kalau baby,dah pandai berlari..kalau pokok,dah berbuah..kalau kahwin,dah boleh dapat anak.eh??hahahaha...
ok2,balik pada cerita aku..semalam,14hb sept merupakan last meeting aku bersama mereka..meeting dengan semua..sumpah,aku terharu coz time aku nak balik,izzah and hani panggil..salam and peluk..yang buat aku sedih,izzah nangis sebab perpisahan nie..waaaaaaaa,aku pun tewas...=( =( =(....sob sob sob...
balik dari meeting,aku jalan bersama 2orang rakan seperjuangan dalam society ni tapi still junior aku,farouk dan sazwan(juan)...aku nangis lagi...aku sedih sangat..banyak kenangan dengan mereka..diaorang nie antara orang yang banyak tolong aku dalam society ni..and diaorang merupakan antara kekuatan aku bertahan dalam nie..waaaaa,sedih sedih sedih..sob sob sob sob..=( =( =(...
kejap2,aku cerita tentang junior,kawan yang sama2 sejawatan dengan aku tak ada ke??of course la ada..tapi,kami sama2 akan tinggalkan society nie,so kurang sikit sayunya..hehehe..tapi aku nak say terima kasih yang tak terhingga pada yang dipertua society aku semester ni merangkap rakan yang sama2 naik dengan aku dulu iaitu mohd syarifuddin b.yaakub..seriously, if dia tak ada aku memang patah kaki..dia merupakan kawan yang paling lama dengan aku.and dia juga sumber kekuatan aku untuk terus berada dalam society ni..huhuhu
buat hazirah mohd fauzi,junior aku yang banyak tahu cerita sepanjang aku berada dalam society ni,ucapan terima kasih juga sebab terus bertahan dengan akak..=(..for atika mamad pula, thanks sebab dah cuba buat yang terbaik untuk society and bertahan dengan kerenah akak nie..ehehehe..
lastly untuk semua exco, beeha,faz,adah,fara,ecah,wani,dayana,mumtaz,faizal, saufi,faiz,im,and wan..thanks to be a part from my life in society..mayB ada antara kita yang close sangat,and myB ada yang biasa2 je..camne pun relation kita,ema harap kite akan terus berkawan and tegur if jumpa kat mana2 ye.=D..khas kepada exco2 baru,do the best ok..akk yakin sangat korang semua boleh =D..cayok3!!ehehehe...

wiiilllllll mmmiiiiisssssshhhhhhhh uuuu alllll!!!!!!


0 comments:

Post a Comment