Ads 468x60px

Pages

Wednesday, August 3, 2011

bila kita terfikir tentang sesuatu.....

hye semua..=D
hah,petang2 pertengahan minggu aku update blog??biar betol??hahaha..betul la nie..
apa mimpi ea?tak mimpi sangatlah..tapi cuma nak luahkan apa yang aku tengah fikir tika dan saat ini...
ok,tajuk entry aku 'bila kita terfikir tentang sesuatu.....' macam tak fahamkan?tapi aku nak sambung dengan ayat2 ini :
  • mesti kita tidak mahu perkara itu terjadi jika ia buruk untuk kita.tapi sebagai manusia biasa,kita tak mampu lawan takdir..
  • kadang2 itu yang kita mahukan dalam hidup kita,tapi andai tidak terjadi,itu juga bukan dalam kawalan kita...
  • mesti kita rasa nak lepaskan atau luahkan tentang perkara tersebut untuk buat fikiran kita jadi lebih tenangakan..
  • mesti ada kaitan dengan keadaan sekeliling,atau perkara yang terjadi dalam hidup kita..
  • mesti waktu itu kita sedang gembira atau sedih atau geram atau apa jua perasaan yang timbul,yang pasti kita memang berperasaan ketika itu...
hurmmm,entry kali nie aku nak cakap perasaan aku yang sedang bercambur baur..kalau positif aku mesti nak tulis panjang2,tapi sayangnya apa yang aku rasa tika ini,negatif!aish!! i hate that!! so,aku tak akan tulis pape,coz aku tak suka perkara negatif ada dalam coretan cerita aku..walawalaweh!!hahaha...
so,apa motif aku bebel kat entry kali nie??sebab.....
  • saja nak tenangkan perasaan..
  • sebab aku tak nak tambah dosa dengan mengeluarkan perkara yang bukan2..=D
  • biar apa yang aku rasa tak akan buat hati aku terus merana..hahahaha...
  • yang penting sekali,aku nak kebahagian aku...dan tolong pergi pada mereka2 yang cuba nak musnahkan hidup aku...aish!!wacha!!hahaha
bla bla bla bla bla...hope hati aku akan tenang setelah aku tamat menulis diruangan kali ini...sebab,aku tak suka siapa2 halang kebahagiaan aku...pergi jauh2 ok!!waaaccchhhaaaaa!!!!=D hahahahaha....

0 comments:

Post a Comment